fridaafalt

Alla inlägg den 19 september 2015

Av Frida - 19 september 2015 22:11

Hejj igen! Då var denna lördagen avklarad.
Idag skedde en typisk fridagrej. Jag hade lite bråttom i stallet idag och var tvungen att vara effektiv, vad gör jag då? Jo jag bestämmer mig för att totalt tömma boxen och lägga in helt ny halmpellets och halm. Eh vad håller hon på med? Jag vet inte och mina föräldrar reagerade på ungefär samma sätt. Detta resulterade i en mycket fräsch och mysig box men också i ca 20 min ridning, mer han jag inte. Trots tidspressen hade jag och Poppy 20 superhärliga minuter barbacka i skogen. Hon tycker verkligen om att gå där! Öronen är spikade framåt och hon kliver på rejält! Vi har dessutom världens bästa klätterslinga i våran skog och då tänker hon inte ens på att hon måste anstränga sig för hon tycker att det är så roligt!

Detta var typ min dag idag, tänkte ev skriva ihop en liten presentation om Poppy nu i kväll.
Ha det bäst! Kram Frida

Av Frida - 19 september 2015 11:52

God morgon go morgon!
Detta är min frukost för er som undrar! Haha sicken kliché! Nej men god morgon! Hoppas ni hade en najs fredagkväll. Jag satt hemma och åt godis och kollade på pll säsong 2. Grym serie om ni inte har sett den. #nolife

Asså nu sitter jag här och försöker trycka i mig kaffe, (vuxen poäng) eller snarare mjölk med smak av lite kaffe. Haha asså det är ju inte ens gott?! Varför tvingar folk i sig denna vätska? Till alla er som liksom jag försökt trycka i mig kaffe för att se cool och vuxen ut. SLUTA FÖRSÖKA DET BLIR INTE GODARE! Det är sant faktiskt, smaken förändras inte. Möjligtvis vänjer sig hjärnan mot den beska smaken och man kan få i sig det. Men du tycker inte att det är gott för det! Är man en kaffemänniska så är man. Kul för er, ni kommer se ascoola ut med eran kaffemugg på stan. Till er som inte är det men ändå är i behov av att se coola ut, häll varm choklad i muggen i stället och njut av vuxenlivet... Eller så kan ni bara strunta i vad alla tycker och erkänna för er själva och andra att, nej men jag gillar faktiskt inte kaffe. Synd för mig!

Ha en go lördag kram!

Presentation


Hejj detta är min blogg. Den handlar till 90% om hästar så är du allergisk, GET OUT!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Poppy

Skolan

Stallet


Ovido - Quiz & Flashcards