fridaafalt

Direktlänk till inlägg 19 september 2015

Bråttom i stallet, ja då mockar vi ur hela boxen

Av Frida - 19 september 2015 22:11

Hejj igen! Då var denna lördagen avklarad.
Idag skedde en typisk fridagrej. Jag hade lite bråttom i stallet idag och var tvungen att vara effektiv, vad gör jag då? Jo jag bestämmer mig för att totalt tömma boxen och lägga in helt ny halmpellets och halm. Eh vad håller hon på med? Jag vet inte och mina föräldrar reagerade på ungefär samma sätt. Detta resulterade i en mycket fräsch och mysig box men också i ca 20 min ridning, mer han jag inte. Trots tidspressen hade jag och Poppy 20 superhärliga minuter barbacka i skogen. Hon tycker verkligen om att gå där! Öronen är spikade framåt och hon kliver på rejält! Vi har dessutom världens bästa klätterslinga i våran skog och då tänker hon inte ens på att hon måste anstränga sig för hon tycker att det är så roligt!

Detta var typ min dag idag, tänkte ev skriva ihop en liten presentation om Poppy nu i kväll.
Ha det bäst! Kram Frida

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 24 september 2015 12:51


Hejj! Igår var jag och hoppade för Tord. Det var både den sämsta och den bästa hoppträningen någonsin! Den sämsta för att det gick väldigt dåligt. Den bästa för att vi gjorde en grym övning (som dock var as jobbig) men sååå nyttig! Nu känns det som...

Av Frida - 22 september 2015 14:13


Hejj sorry att jag glömde blogga igår:( Det var en jobbig dag med mycket känslor och besvikelse. Men vad jag lärde mig var att dina vänner är ändå dina vänner oavsett! Haft en uppochner dag idag, insett att det inte är värt att bråka med sin bä...

Av Frida - 20 september 2015 12:35


Här kommer en kort presentation om Poppy! Namn: La Popcorn Oceanhill (44) Född: 28/4-08 (7 år) Ras: swb (svenskt varmblod) U (mamma): Laconia (44) E (pappa): Guido (ex Gudo) Ue (morfar): Landprinz En kul grej är att Luciana Diniz har e...

Av Frida - 19 september 2015 11:52


God morgon go morgon! Detta är min frukost för er som undrar! Haha sicken kliché! Nej men god morgon! Hoppas ni hade en najs fredagkväll. Jag satt hemma och åt godis och kollade på pll säsong 2. Grym serie om ni inte har sett den. #nolife Asså n...

Av Frida - 18 september 2015 21:58

Hejj alla typ fem människor som läser detta för att jag tvingar er... Nej seriöst hej och välkomna till min myshörn.. blogg menar jag. Blogg heter det! Nej men jag har börjat blogga igen (whii)!! Så tänkte bara hälsa er välkomna! Detta är min typ 5...

Presentation


Hejj detta är min blogg. Den handlar till 90% om hästar så är du allergisk, GET OUT!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Poppy

Skolan

Stallet


Ovido - Quiz & Flashcards